Goscie

wtorek, 16 lipca 2013

Czapka na szydelku

***...tu sie dowiesz jak zrobic czapke dla dziewczynki ,...na szydelku***...czapka z tego schematu  jest dla dziewczynki o obwodzie głowy 44-48 cm.


czapke mozna ozdobic poprzez przyszycie malych kwiatkow lub jak kto woli jednego a duzego


wzor -kwiatki
Do ozdobienia czapeczki potrzebujemy  okolo 15 takich kwiatkow.
Czapka jest latwa do wykonania , nizej jest schemat
  
wzor na czapke


 ...na  końcu robimy siedem rzędów oczek ścisłych 


a ta czapeczka jest tym samym wzorem tylko bez kwiatkow
 *moze fotki nie sa najlepsze ale takie dostalam***

Cieszę się bardzo że dodałeś komentarz. Dzięki temu wiem że ktoś czyta moje wpisy i ma coś do dodania!



Printfriendly

ShareThis